Selasa, 09 September 2014

nding garš ar kāj

<br>
Tagad, kad mums ir treneris, mūsu nākamais bažas ir jābūt aprīkotiem ar atbilstošu apavu un apģērbu, lai mūsu mācību pieredze var tikt palielināta. Ja jūsu mēģina izveidot lielu ķermeņa, jums ir nepieciešams, lai sāktu ar apģērbu un apaviem, kas liks jums justies labi, kā arī izskatīties labi! {Iemesls, ka ir, ja jums izskatīties un justies labi, tu mēdz būt motivētu valsts prāta, un šajā stāvoklī mēs papildinām konsekvenci, tas ir, ja rezultāti nāk no.} <br>

Kāda veida apģērbu un apavus man vajag jums var uzdot? Jūs varētu pavadīt pāris simtus dolāru dizainera treniņu rīkiem, un, kas liek jums justies un izskatīties labāk, bet viss, kas jums nepieciešams, ir dažas tīras un ērtas drēbes un apavus. Lielākā daļa atlaides veikalos pārdot dizaina kopijas par daļu no izmaksām. Es ieteiktu layering savas drēbes, un, kā jūs iesildīties veikt kādu apģērbu off. Tur silts palīdz aizsargāt jūsu locītavām, līdz brīdim, kad jūs pilnībā iesildīties, tāpēc jums nav get ievainots. Tagad mums ir piemērots aprīkojums, lai sāktu. <br>

Tālāk es ļoti ieteiktu iekļaujot konsekventu stiepšanās programmu, kas samazina traumu un radīt lielāku rezultātu. Man 15 līdz 25 minūtes dienā, kā arī stiepjas starp vingrinājumiem.Ieguvums stiepšanās ir milzīgs; tā var veikt vai salauzt savu mācību progresu. es raksturotu mācību metodes, katru mēnesi es iet pār stiepjas darīt katru ķermeņa daļu. Tātad, jūs varat sasniegt optimālus rezultātus !!! <br>

Šeit ir dažas pamata posmi jūs varat sākt ar, lai uzlabotu savu mācību, un vai pastaigu programmu. Trunk Twists- Pastāvīgā liels un garš ar labu stāju, kājas plecu distance no otra, novietojiet rokas uz gurniem pagriezt savu rumpja augšdaļu no labās uz kreiso jaukā kontrolētā veidā. Atkārtojumus no 15 līdz 30 uz vienu pusi būs pietiekami. Side Stretches- arī stāv garš ar labu stāju, kājas plecu distance no otra, rokas karājās uz jūsu pusē, lēnām ar savu galvu uz augšu līkumu, no vienas puses, tad otru. Šis uzsvars ir uz stiepjas ārējās muskuļus jūsu abs, kas ir slīpi {parasti dēvē par mīlestību rokturi} Toe Touches- Standing garš ar kājām plecu attālumu, izņemot, ieroču piekārtiem uz jūsu pusē, lēnām, saliekt ķermeni pieskaroties jūsu rokai tik tuvu lai jūsu pirkstiem, kā jūs varat saņemt, bez veselīgs. Tas ir liels stiept jūsu hamstrings un jūsu muguras. Es parasti iesaku apdares jūsu stiepjas iesildīties ar virkni Spied- kāpumus un sit-ups. Visas kustības ir lēns un kontrolēt visu laiku. Vienlaikus darot šie posmi stāvēt ar jūsu ceļgaliem nedaudz saliekti, lai mazinātu spiedienu pie jūsu muguras. <br>

Atcerieties, ka ceļojums tūkstoš jūdžu sākas ar vienu soli. <br>

Es uzskatu, ka galvenais ir ikviena personīgo braucienu ir attīstīt ticību sev, jūsu radītājs un cilvēkiem ap jums. Arī nosacījums sevi domāt, ka vienmēr veidā, ja jūs esat izdarījis. <br>

Ja jums neizdodas tikai glabāt mainīt savu pieeju, kamēr jums izdodas !!! Atcerieties, ka vienmēr ir labi, lai sevi un citus <br>

Lai uzzinātu vairāk, lūdzu,

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar